divendres, 27 de juny del 2008

Holaaaaa!!!

Benviguts i benvingudes al blog de cicle superior!!

5 comentaris:

oumaima ha dit...

hoLaaaa!!!!!!!!



quee tal profes?


doncs res com que ningu comentava doncs yo avui cometo vueno deu fins un altre



oumaima

jorjito ha dit...

Hola soc la Judit,aviat començare el institut,a Remei (vaig) ja se com s'escriu recors.Fins aviat,Petons.

oumaima ha dit...

hOoLaa!!!!


que tal?

vueno que nomes falta una setmana per el cole :).
i nosaltres per l'insti igual xD,encara que sera una mica dur el atre dia vaig anar a buscar els llibres i pesen per lo menys 1 tonelada o nose2 es broma home esque etic exagerant una mica xD
uenoO y també aixecarnos a les 7:oi començar les classes a les 8 jo comfeso que segur que hem dormire xD

Ahh!!! i Remei! veing que els afalags van servir :) Ens an posat ami i a la Andrea T juntes!!!:)


moltes gracies!
vueno que men vaigs saluts a tots!!! a tothom sense olvidarme a ningu xD


deu:) ya vindrem a visitaros xD

ainhoa ha dit...

Holaa!!

Bueno espero que ja os imajineu qui soc i que os façi il·usió que os comenti!I bueno espero que el mireu aquest comentari!

Que os trobo molt a faltar i que un petó a tothom!A profesors,alumnes de 6é etc.

I que estudieu molt,que cuideu a la Pepa i al Abelino,que em feu embeja perque cuan jo estaba no teniem mascotes.Pero bueno,no he passat a visitar-hos perque,jo tambe he d'anar al cole,que m'he canviat de cole pero encara estodio i faig les mateixes hores que vosaltres.Pero que jo tambe os trobo molt a faltar,i ja m'hagradaria a mi anar jcada dia a visitar,i quan llegiu aixo, m'agradaria que ho llegiu a la clase en veu alta per a les persones que o be,no es pasen per aquí i tambe per les persones que no tenen internet!

També vull que sapigueu que ja m'estic quedan sense idees així que m'envaig!

adeu,un petó molt fort
attentament:Ainhoa
(i per si de cas no os enrecordeu de qui soc soc l'Ainhoa que s'ha anat del cole de la clase de 6é d'aquest any)

jorjito ha dit...

gracies guapa t'estiment molt soc la judit,que abans que tu estaba a 6è petonts i que tu pasis bè